سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلنوشته ها

هفته مبارک بسیج با نام جوانمردانی اجین گشته که عطر وجودشان عالمی را پرفروغ می‌کند.

بسیج نماد پایداری ملت ایران است .

بسیجیان بلندهمتانی هستند که به دور از وسوسه‌های دنیا و بی‌رغبت به جاذبه های زندگی در سایه ایمان خالص و عمل صالح جامه جهاد بر تن نموده و در وصف مجاهدان فی السبیل ا... قرار گرفتند و بدین سان به حیاتی طیبه دست یافتند.

همانانی  که سند هویتشان در جهاد آباد صادر، در ایستگاه اخلاص مهر خلوص خورد و در خانه صدق به امضا تعهد آراسته شد.

بسیجی یادآور مردانی است که در هولناکترین لحظات کشور، بی‌اعتنا به نام و نان، از مال و منال بریده و با سمند عشق ازدنیا و مافیها گذشته و دشت خطر را در نوردید و با مدد خون بیرق سه رنگ پیروزی را در مرتفع ترین آسمان ایثار به اهتزاز درآوردند.

بسیجیان دلیرمردانی هستند  که خرمی خرمشهر، آزادی آبادان، محبت مهران، دل انگیزی دزفول، شیرینی قصر شیرین، سرور سوسنگرد، بهار بستان، مهر موسیان و خلاصه امنیت و آرامش ایران و دین مرهون شجاعت آنان است .


بسیجیان، سرو قامتانی هستند که سرو در توصیف عظمتشان خمید و دریادلانی که دریا برای تفهیم وسعتشان خشکید. پروانه صفتانی که شمع از سوز و جمالشان آب شد، غیرتمندانی که کوه از هیبت غیرتشان فرو ریخت و طلایه‏دارانی که حق در سیمایشان متجلّی است.

اندیشه بسیج خود به تنهایی فرهنگی است که استقلال و آزادی، دین و سیاست، کرامت و شرافت، مشروعیت و مقبولیت، مدنیت و مردم سالاری و حقوق فردی اجتماعی در آن متجلی است .

اندیشه بسیجی امواج خروشان ملتی است که دل در گرو خدا دارد و جهت ایجاد این فرهنگ الهی هزاران جوان پاکباخته تقدیم درگاه خدای خود کرد.

در فرهنگ والای بسیج راه امام عزت، کلام رهبری سعادت و کشته شدن در راه خدا کرامت است .

و ما  همه بسیجى هستیم و محو هر چه زشتى را به نمازى عاشورایى، قامت بسته‏ایم و با شوق زیباى رفتن آمده‏ایم تا در اوج غربت و کرامت، تا بى‏نهایت عشق برویم.

 

بسیجى هستیم و بسیجى مى‏مانیم... .


نوشته شده در یکشنبه 96/9/5ساعت 3:4 عصر توسط حمیده بالایی نظرات ( ) |


 Design By : Pichak