سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلنوشته ها

پروردگارا ...

من همان پریشان حال همیشگی ام با چشمانی پر از اشک

با قلبی آکنده از درد با دستی که همیشه به سوی درگاهت دراز است

ازین دنیای تیره و تار به تو پناه آورده ام

پروردگارا ...

یاریم ده و نگذار در باتلاق دنیا فرو روم دلم برایت تنگ است دستهایم را بگیر ...

پروردگارا ! به من توانایى ده که قلبى آرام داشته باشم و عشقى پایدار ...

پروردگارا ...
به این گمشده ى از راه مانده معرفت عطا کن ...

شناخت عاشقان سرا پا محو وصالت را نصیبم کن ...
از باده محبت خود به کام تشنه من بچشان ...
و شمع پر نور عشقت را در تاریکخانه دل من روشن بنما ...

از شراب وصلت مستم کن و از منیت و خودیت خود نیستم گردان ...

مرا از درگاهت مران و از عنایت و رحمتت محرومم مگردان ...

دنیا گذران است و من نیز خواهم رفت و خواهم رفت ...
خدایا ...
تقدیرم را به گونه اى رقم بزن که خوشنودى تو در آن باشد

من جز این نمی خواهم و نخواهم خواست ...

خدایا ...

من در مقابل قدرت بى کران تو هیچم . مرا به حال خود وا نگذار ...
آیا نیست آنکه آفرید آسمانها و زمین را توانا بر آنکه بیافریند مانند ایشان را ...

بلى اوست آفریننده دانا .
جز این نیست کار او ، گاهى که چیزى خواهد که بدو گوید بشود ، پس بشود ...
پس منزه هست آنکه بدستش پادشاهى هاى همه چیز است ...

و بسوى او بازگردانیده شوید ...

الهی آمین ...

 


نوشته شده در چهارشنبه 89/6/3ساعت 9:48 صبح توسط حمیده بالایی نظرات ( ) |


 Design By : Pichak