سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلنوشته ها

این ماده غذایی در درمان بسیاری از امراض مانند ناراحتی های پوستی از قبیل زخمها و سوختگی ها و بیماری های دستگاه تنفسی و عفونت های ناحیه حلق مفید است.

ادامه مطلب...

نوشته شده در شنبه 89/3/22ساعت 10:42 صبح توسط حمیده بالایی نظرات ( ) |



کسى نزد امیرمؤمنان على (علیه السلام) از عدم استجابت دعایش شکایت کرد و گفت با اینکه خداوند فرموده دعا کنید من اجابت مى کنم ، چرا ما دعا مى کنیم و به اجابت نمى رسد ؟! امام در پاسخ فرمود: قلب و فکر شما در هشت چیز خیانت کرده لذا دعایتان مستجاب نمى شود:

ادامه مطلب...

نوشته شده در پنج شنبه 89/3/20ساعت 4:37 عصر توسط حمیده بالایی نظرات ( ) |

روزى پیامبر اکرم صلى ‏الله ‏علیه ‏و آله از راهى عبور مى ‏کرد. در راه شیطان را دید که خیلى ضعیف و لاغر شده است. از او پرسید: چرا به این روز افتاده گفت: یا رسول ‏الله از دست امت تو رنج مى ‏برم و در زحمت‏ بسیار هستم .
پیامبر فرمودند: مگر امت من با تو چه کرده ‏اند ؟ گفت: یا رسول ‏الله، امت ‏شما شش خصلت دارند که من طاقت دیدن و تحمل این خصایص را ندارم .اول این که هر وقت ‏به هم مى‏ رسند سلام مى ‏کنند. دوم این که با هم مصافحه - دست دادن- مى ‏کنند. سوم آن که ، هر کارى را که مى‏ خواهند انجام دهند «ان‏ شاء الله» مى ‏گویند ، چهارم از این خصلت ها آن است که استغفار از گناهان مى ‏کنند ، پنجم این که تا نام شما را مى‏ شنوند صلوات مى‏ فرستند و ششم آن که ابتداى هر کارى « بسم الله الرحمن الرحیم‏» مى‏ گویند.



نوشته شده در پنج شنبه 89/3/20ساعت 4:33 عصر توسط حمیده بالایی نظرات ( ) |

پسر زنی به سفر دوری رفته بود و ماه ها بود که از او خبری نداشت.
بنابراین زن دعا می کرد که او سالم به خانه باز گردد . این زن هر روز به تعداد اعضاء خانواده اش نان می پخت و همیشه یک نان اضافه هم می پخت و پشت پنجره می گذاشت تا رهگذری گرسنه که از آنجا می گذشت نان را بر دارد . هر روز مردی گو‍ژ پشت از آنجا می گذشت و نان را بر میداشت و به جای آنکه از او تشکر کند می گفت:«کار پلیدی که بکنید با شما می ماند و هر کار نیکی که انجام دهید به شما باز می گردد . »

ادامه مطلب...

نوشته شده در پنج شنبه 89/3/20ساعت 4:20 عصر توسط حمیده بالایی نظرات ( ) |

پدر روزنامه می خواند، اما پسر کوچکش مدام مزاحمش می شد، حوصله پدر سر رفت و صفحه ای از روزنامه را که نقشه جهان را نمایش می داد، جدا و قطعه قطعه کرد و به پسرش داد و گفت: بیا کاری برایت دارم. یک نقشه دنیا به تو می دهم، ببینم می توانی آن را دقیقا همان طور که هست بچینی؟
و دوباره به سراغ روزنامه اش رفت؛ می دانست پسرش تمام روز گرفتار این کار است. اما یک ربع ساعت بعد، پسرک با نقشه کامل برگشت .
پدر با تعجب پرسید:مادرت به تو جغرافی یاد داده ؟ 
پسر جواب داد: جغرافی دیگر چیست ؟ اتفاقا پشت همین صفحه ، تصویری از یک آدم بود. وقتی توانستم آن آدم را دوباره بسازم، دنیا را هم دوباره ساختم!
ادامه مطلب...

نوشته شده در پنج شنبه 89/3/20ساعت 4:9 عصر توسط حمیده بالایی نظرات ( ) |



سالهای بسیار دور پادشاهی زندگی میکرد که وزیری داشت. وزیر همواره می گفت: هر اتفاقی که رخ میدهد به صلاح ماست.
روزی پادشاه برای پوست کندن میوه کارد تیزی طلب کرد اما در حین بریدن میوه انگشتش را برید،
وزیر که در آنجا بود گفت: نگران نباشید تمام چیزهایی که رخ میدهد در جهت خیر و صلاح شماست.

ادامه مطلب...

نوشته شده در پنج شنبه 89/3/20ساعت 4:7 عصر توسط حمیده بالایی نظرات ( ) |



شخصیت ممتاز حضرت امام خمینی(ره)

شخصیت استثنایی و ممتاز
خصوصیات امام، استثنایى و ممتاز و بى‏نظیر است و هرچه در ابعاد شخصیت ایشان تأمل کنیم، این استثنا و امتیاز را بهتر و بیشتر مى‏یابیم. حال که این داغ بزرگ، دلهاى ما را گداخته است و غم سنگینى قلبهاى ما را مى‏فشارد، خلأ وجود او را بیشتر احساس مى‏کنیم....

فرازی از بیانات مقام معظم رهبری در مراسم بیعت نخست وزیر و هیئت وزیران 16/3/1368

ادامه مطلب...

نوشته شده در پنج شنبه 89/3/20ساعت 2:41 عصر توسط حمیده بالایی نظرات ( ) |

ادامه مطلب...

نوشته شده در پنج شنبه 89/3/20ساعت 2:17 عصر توسط حمیده بالایی نظرات ( ) |

ادامه مطلب...

نوشته شده در پنج شنبه 89/3/20ساعت 1:42 عصر توسط حمیده بالایی نظرات ( ) |

شنیده شد که سردار اکبرشاهی فرمانده انتظامی استان تهران در حاشیه مرحله چهارم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت دستگیری اراذل و اوباش که در شهرستان کرج برگزار شد، گفت: افرادی که دارای سوابق کمتری در پرونده خود هستند، ‌در صورت توبه ، تحمل مدت حبس تعیین شده از سوی مراجع قضایی ، داشتن تاییدیه سه نفر از معتمدین محل و در صورتی که گزارشات مردمی در خصوص رفتار اوباشگرانه آنها گزارش نشود، مورد عفو پلیس قرار گرفته و پلیس نام آنها را از میان پرونده‌های اوباشگران خارج می‌کند.


نوشته شده در پنج شنبه 89/3/20ساعت 10:4 صبح توسط حمیده بالایی نظرات ( ) |

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

 Design By : Pichak